Mama – o fiinta unica

Parerile catorva copii despre mamele lor:

 

·         “Pentru mine mama este o fiinta unica si as dori sa traiasca pana cand timpul se va opri.” (Ana)

·         “Pentru mine mama este o avere.” (Mariuta)

·         “Mama pentru mine este o comoara frumoasa.” (Narcis)

·         “Pentru mine mama este o comoara si o fiinta sfanta.” (Gabriel)

·         “Pentru  mine mama este o zeita.” (Cristian)

·         “Mama, esti cel mai frumos cadou de la Dumnezeu si pentru mine esti cea mai buna mama de pe Planeta!” (Geanina)

·         “Pentru mine mama este un paradis.” (Andreea)

·         “Pentru mine mama este cel mai bun om” (Adrian)

·         “Pentru mine mama este un inger pazitor.” (Bianca)

·         “Pentru mine mama este soarele ceresc.” (Ana-Maria)

·         “Pentru mine mama este luna de pe cer.” (Alexandru)

·         “Pentru mine mama este o frumoasa craiasa si cea mai frumoasa floare.” (George)

     Ce cuvinte frumoase, cat sunt de profunde…si copiii acestia au doar cativa anisori! Dar tu cum ti-ai descrie mama?

 

mama1

         8 martie a trecut…poate i-ai dus o floare si i-ai adresat cateva cuvinte de multumire, poate ti-ai indreptat mai mult ca oricand privirea asupra ei, dar nu uita ca EA ti-a dat Viata, deci ai o datorie fata de mama ta, si nu ma refer la faptul ca trebuie sa-i duci o floare in fiecare zi, ci trebuie in fiecare zi sa-i arati dragostea, respectul, pretuirea si recunostinta ta!

love-mom1

        

Multa sanatate, putere si binecuvantari alese pentru mamele noastre!!!!

 

12 responses to “Mama – o fiinta unica

  1. mama este harul Dumnezeesc si divin care nea dat viata, ea e icoana sfinta a sufletului nostru.

  2. Pentru mine mama este ce mai frumosa femeie,este comoara cea nepretuita.

  3. Mama … prezenta lui Dumnezeu pe pamant …

  4. mama e o fiinta unicata un inger dat de Dumnezeu pentru a ne proteja si iubi,un om care ne daruieste ceva ce primim doar o singura data pe pamant ( Viata).Te iubesc mama iti multumesc pentru acest dar unicat.

  5. pentru mine mama este cel mai scump lucru de pe lume as renunta la tot sa o vad in fiecare zi pe mama TE IUBESC, MAMA

  6. Mama e ingerul pazitor meu pazitor , este cea mai blinda si mai intelegatoare persoana pentru sufletelul meu si cu siguranta este singurul meu prieten care imi vrea doar binele, motiv pentru care o iubesc nespus de mult.

  7. eshti centrul universului meu si fara tine nimic nu ar mai avea rost si nu imi ramane decat sa iti multumesc pentru ceea ce esti si pentru ceea ce faci pentru mine … cea mai scumpa mamika si cuvintele sunt fara sfirsit pt asa mamika… iti multumesc din suflet ca ai grija de mine shi mi-ai dat viata shi ai grija in permanentza de mine… *Olga Muntean, Floreshti*

  8. cind m-am nascut,pe frunte eu
    aveam coroana-mparateasca
    a mamei mina perinteasca
    a mamei mina parinteasca

  9. mama pentru mine e pe veci…

  10. mama este cea mai sfanta finta de pe pamant pt k ea ne-a dat viata si pt acest lucru trebuie sa ii multumim din adancul inimi,ea este acea per. care este cu noi mereu ne spune ce este bn si ce este rau,ea este alaturi de noi in orice clipa a vieti.ITI MULTUMESC MAMICA K MI-AI DAT VIATA,TE IUBESC SI TE VOI IUBI MEREU!!!!

  11. imi iubesc mult viata dar суд mai mult o iubesc pe mama cea mai sfinta fiinta de pу pamint.din departari din ani si chear de o viata imi lasa sarutari pe viata.eu in еще deauna o sa ma plec la sfintul mamei suflet si la anii ei ce trec.

  12. deoare ce у viata frumoasa de pareste Dumnezeu de dragoste si dor

Lasă un răspuns

